Post af Aimee Luna Roux den May 4, 2015 19:11:38 GMT 1
Aimee trådte ud af toget, der havde transporteret hende fra Cambridge til London. Bag sig havde hun en stor kuffert, og hun havde derudover en sportstaske hængende over hendes ene skulder. Det var tydeligt for en hver, at hun havde pakket en masse. Det var der også en grund til. Hun havde næsten alle hendes personlige ejendele i de tasker, hun stod midt i en flytning. Hendes tøj bestod ganske enkelt, af et par lysegrå cowboy bukser, en short t-shirt med et motiv af ying og yang, en grå cardigan ud over den, der sluttede ved buksernes start samt et par sorte ankelstøvler. Aimee var fuldstændig klar over, at hendes mission var så godt som mislykket fra starten. Men som altid, følte hun det var hendes pligt, at rode op på hendes forældres rod. Ifølge dem, gik hun imod hendes blod og familie, ved ikke at have samme holdning som dem. De så ikke på sig selv som farlige væsner, de så på sig selv som de eneste rigtige. Det var næsten værre en mugglerhadere. Aimee derimod, ville ikke skade andre, og derfor sørgede hun også for at drikke stormhateliksir før hver fuldmåne. Aimee havde valgt at flytte fra hendes forældre. De havde i tre år, gået og gemt på en hemmelighed, lige indtil hun overhørte en samtale mellem dem. For tre år siden, havde hendes far bidt en ung dreng, der var på alder med hende selv. Det værste var, at han havde haft sit sind med under forvandlingen, men havde gjort det alligevel. Det havde gjort hun havde fået nok. Aimee kunne ikke nå ind til dem, hun kunne ikke få dem til at indse, at det var forkert at skade andre, og at man burde forhindre det hvis man kunne. Hvilket de kunne. Aimee bevægede sig ud fra togstationen, og fik fat i en taxa, der førte hende hen til Den Utætte Kedel. Det var langt fra det mest charmerende sted. Men hun havde brug for et sted at opholde sig, indtil hun kunne få sig en lejlighed. Hun havde dog søgt ind på sygeplejerskeuddannelsen på Mungos, og var først taget af sted, da hun fandt ud af hun var kommet ind. Derefter, havde hun fået kontakt til Den Utætte Kedel, hvor hun havde bestilt et værelse i god tid.
Aimee steg ud af taxaen, og gav chaufføren nogle penge, før hun bevægede sig ind på den kroen og fik adgang til hendes værelse. Hun stillede sine ting, og satte sig ned på sengen. Nu skulle hun i gang med at undersøge. Forsøge at finde frem til ham, hendes far havde forvandlet år tilbage. Det ville blive svært, måske næsten umuligt, men hun havde ikke tænkt sig at give op. Hun blev nød til at rode bod på hendes forældres handlinger. Aimee flettede hurtigt hendes hår, så det lå i en løs fletning ned over hendes ene skulder, før hun atter en gang bevægede sig nedenunder. Kroejeren måtte vide noget. De var altid meget sladder i en kro. ”Undskyld, må jeg spørge dig om noget?” Han nikkede, og Aimee forsatte. ”Jeg leder efter informationer om noget, der skete for tre år siden. Der var et angreb. Et dyreangreb.” Det var tydeligt på hende, at hun ikke blot mente et dyreangreb. ”Der var en ung dreng der blev bidt. Han var omkring 17-18 år, tror jeg. Ved du noget om det?” Han rystede på hovedet, og Aimee sukkede opgivende. Hvordan pokker, skulle hun nogensinde finde frem til ham?
Aimee steg ud af taxaen, og gav chaufføren nogle penge, før hun bevægede sig ind på den kroen og fik adgang til hendes værelse. Hun stillede sine ting, og satte sig ned på sengen. Nu skulle hun i gang med at undersøge. Forsøge at finde frem til ham, hendes far havde forvandlet år tilbage. Det ville blive svært, måske næsten umuligt, men hun havde ikke tænkt sig at give op. Hun blev nød til at rode bod på hendes forældres handlinger. Aimee flettede hurtigt hendes hår, så det lå i en løs fletning ned over hendes ene skulder, før hun atter en gang bevægede sig nedenunder. Kroejeren måtte vide noget. De var altid meget sladder i en kro. ”Undskyld, må jeg spørge dig om noget?” Han nikkede, og Aimee forsatte. ”Jeg leder efter informationer om noget, der skete for tre år siden. Der var et angreb. Et dyreangreb.” Det var tydeligt på hende, at hun ikke blot mente et dyreangreb. ”Der var en ung dreng der blev bidt. Han var omkring 17-18 år, tror jeg. Ved du noget om det?” Han rystede på hovedet, og Aimee sukkede opgivende. Hvordan pokker, skulle hun nogensinde finde frem til ham?